Tower Dominion
Your empire faces relentless invasions from the savage Artronids, threatening its very existence. As Commander, you are the last line of defense against the deadly enemy onslaught. In this endlessly replayable experience, every battle presents fresh challenges with unpredictable outcomes.
Each faction brings its own arsenal to the battlefield, featuring unique biomes, towers, and strategies. Their distinct playstyles shape how you build defenses, deploy units, and control the fight. With 10 unique heroes per faction, each possessing their own strengths and abilities, there are always new tactics to discover and strategies to master.
War is unpredictable, but true Commanders adapt. After each wave, select from a set of upgrades and rewards to reinforce your strategy. Assess enemy strengths and weaknesses, adjusting your defenses to counter their advance. No two battles end the same way, as each new tile placement forces you to plan one step ahead.
There's a wide variety of content to unlock as you progress through the game. Heroes are earned through achievements, building upgrades are discovered, and the Codex is packed with secrets to uncover. With four difficulty levels, an endless 'Frontier Mode', and every playthrough offering new challenges, Tower Dominion provides a highly replayable experience.
Survival depends on constant innovation and adaptation. Every alien wave is a unique combination of Artronids that will test your ability to adapt. Are you ready to employ innovative tactics, build impregnable defenses and hold the line? Commander, your troops await your orders!