Tower of Guns
Tower of Guns to szybka pierwszoosobowa strzelanka dla gracza pokolenia Twitch... z kilkoma losowymi elementami, dzięki którym każda rozgrywka będzie wyglądać inaczej. Stanowiąca połączenie The Binding of Isaac i Doom 2 gra FPS została stworzona z myślą o krótkich sesjach w przerwie na lunch.
Macie za dużo gier (lub za mało czasu)? Tower of Guns to tytuł, do którego możecie wracać raz po raz, nawet jeśli nie pamiętacie, gdzie skończyliście, ani co robiliście. Grę można wygrać w ciągu 1-2 godzin. Ale droga do zwycięstwa nie jest łatwa.
Losowi wrogowie i bossowie, losowe wzmocnienia, mnóstwo przedmiotów i broni do odblokowania... nawet losowy układ poziomów! Każda rozgrywka w Tower of Guns wygląda inaczej.
Nie brakuje strzelanek z funkcją podwójnego skoku, ale czy graliście kiedyś w grę, w której możecie wykonać stokrotny skok? Z odpowiednimi przedmiotami w Tower of Guns jest to możliwe.
Miłośnicy szybszych strzelanek poczują się tu jak ryby w wodzie. Biegaj wokół przeciwników z zastraszającą prędkością – w Tower of Guns szybki ruch to podstawa!