Tower of Guns
Çok fazla oyunun (veya çok az zamanın) varsa bu oyun tam sana göre. Ekran karşısına geç ve tekrar tekrar oyna, nerede kaldığını veya ne yaptığını hatırlamana gerek yok. Kazanacaksan, bunu bir iki saat içinde yapacaksın. Ancak orası biraz şüpheli... Çünkü kolay olmayacak.
Rastgele düşmanlar, rastgele güçlendirmeler, rastgele bölüm sonu canavarları, çok sayıda açılabilir öge ve silah... Hatta rastgele seviyede birleştirme! Tower of Guns'ın başına geçince nelerle karşılaşacağını asla bilemezsin.
İki kez zıplayabildiğin birinci şahıs nişancı oyunları oynamışsındır, peki yüz kez zıplayabileceğin bir oyun oynadın mı hiç? Doğru ögelerle Tower of Guns'da bunu yapabilirsin.
Daha hızlı nişancı oyunlarının hayranları için her şey geri döndü. Çılgın hızlarda zafere doğru ilerlerken etrafına ateş saç; Tower of Guns'da işin sırrı hızlı hareket etmekte!