Townscaper
Build quaint island towns with curvy streets. Build small hamlets, soaring cathedrals, canal networks, or sky cities on stilts. Block by block. No goal. No real gameplay. Just plenty of building and plenty of beauty. That's it.
Townscaper is less of a game, more of a tool to simply play around with. It has no goal either, but that is part of its almost hypnotic charm at being an enjoyable experience that allows us to simply play around as we see fit.