Townsmen - A Kingdom Rebuilt
Selamat datang, Yang Mulia! Sebuah tanah yang luas menanti peneroka anda dan sedia untuk dijajah. Hantar arkitek dan pembina anda untuk merancang dan membina sebuah bandar. Tetapi hantar juga tukang anda, untuk memotong kayu dan melombong bijih. Pastikan ladang anda berada di atas tanah yang subur, untuk mendapatkan semua makanan bagi rakyat anda yang lapar! Townsmen – A Kingdom Rebuilt menyerahkan mahkota kepada anda: Bimbing rakyat anda dari langkah pertama mereka di sebuah kampung kecil sehingga menjadi metropolis zaman pertengahan yang besar dengan beribu-ribu penduduk.
Jika anda mengarahkan orang anda untuk membina rumah, jika anda menghantar mereka ke pekerjaan baharu – semuanya akan memberi ganjaran mata pengalaman kepada anda. Sistem kemajuan ini akan membolehkan anda menyelidik teknik yang sebagai contoh meningkatkan jumlah cukai yang anda dapat atau menjadikan menara pengawal anda lebih cekap. Dalam setiap peta yang anda mainkan!