Townsmen - A Kingdom Rebuilt Complete Edition
Townsmen – A Kingdom Rebuilt hands the crown to you: Guide your people from their first steps in a small village to a massive medieval metropolis with thousands of inhabitants.
Overcome the challenges that lie ahead. Your citizens have various needs in order to stay happy. And you have to keep them happy, to keep the tax coins rolling which you need to build even more. Beware, as there are many things in the world that will disturb the happiness: Seasons will change the demand for certain goods – more water is needed during summer, more clothes in winter. Catastrophes may hit your prospering city, the plague, a large fire or an avalanche won’t make anyone happy nor will a bandit attack!
Townsmen - A Kingdom Rebuilt: The Seaside Empire DLC is packed full of great features. Enjoy the new Mediterranean setting, build a harbor along the coast to increase your trade, and dive into the all-new story events. But be warned, you may find yourself being forced to make difficult decisions where your choices may bear dire consequences...