Townsmen - A Kingdom Rebuilt
Witaj, Wasza Wysokość! Rozległa kraina czeka na Twoich osadników i jest gotowa do kolonizacji. Wyślij swoich architektów i budowniczych, aby zaplanowali i wznieśli miasto. Ale wyślij też swoich rzemieślników, aby ścinali drewno i wydobywali rudę. Upewnij się, że Twoje pola znajdują się na żyznych gruntach, aby zdobyć całe jedzenie dla Twoich głodnych poddanych! Townsmen – A Kingdom Rebuilt przekazuje koronę w Twoje ręce: Poprowadź swoich ludzi od pierwszych kroków w małej wiosce aż do ogromnej średniowiecznej metropolii z tysiącami mieszkańców.
Jeśli rozkażesz swoim ludziom zbudować dom lub wyślesz ich do nowej pracy – wszystko zostanie nagrodzone punktami doświadczenia. Ten system progresji pozwoli Ci badać techniki, które na przykład zwiększają ilość otrzymywanych podatków lub sprawiają, że wieże strażnicze stają się bardziej wydajne. Na każdej mapie, na której grasz!