Townsmen - A Kingdom Rebuilt Complete Edition
Townsmen – A Kingdom Rebuilt giver dig kronen: Led dit folk fra deres første skridt i en lille landsby til en massiv middelalderlig metropol med tusindvis af indbyggere.
Townsmen - A Kingdom Rebuilt: Seaside Empire DLC er spækket med gode funktioner. Nyd de nye middelhavsomgivelser, byg en havn langs kysten for at øge din handel, og dyk ned i de helt nye begivenheder i historien. Men vær advaret, du kan blive tvunget til at træffe svære beslutninger, hvor dine valg kan få alvorlige konsekvenser...