Townsmen - A Kingdom Rebuilt Complete Edition
Townsmen – A Kingdom Rebuilt przekazuje koronę w Twoje ręce: Poprowadź swoich ludzi od pierwszych kroków w małej wiosce aż do ogromnej średniowiecznej metropolii z tysiącami mieszkańców.
Townsmen - A Kingdom Rebuilt: DLC Seaside Empire jest pełne wspaniałych funkcji. Ciesz się nową śródziemnomorską scenerią, zbuduj port wzdłuż wybrzeża, aby zwiększyć handel i zanurz się w zupełnie nowych wydarzeniach fabularnych. Ale ostrzegamy: możesz zostać zmuszony do podjęcia trudnych decyzji, których skutki mogą być tragiczne...