Townsmen - A Kingdom Rebuilt Complete Edition
Townsmen – A Kingdom Rebuilt tacı size teslim ediyor: Halkınıza küçük bir köydeki ilk adımlarından binlerce sakini olan devasa bir orta çağ metropolüne kadar rehberlik edin.
Townsmen - A Kingdom Rebuilt: Seaside Empire DLC harika özelliklerle dolu. Yeni Akdeniz ortamının tadını çıkarın, ticaretinizi artırmak için kıyı boyunca bir liman inşa edin ve yepyeni hikaye etkinliklerine dalın. Ancak uyaralım, seçimlerinizin korkunç sonuçlar doğurabileceği zor kararlar vermek zorunda kalabilirsiniz...