Modern bir şaheserde Kaliforniya'nın sert ve dağlık arazilerinin üstesinden gel. Turuncu dokunuşlara sahip Electro-Motive gücüyle ağır yük taşımacılığını deneyimle ve Train Sim World 3: BNSF SD70ACe ile zirve için savaş!