Wybierz się w podróż do końcówki lat 2000. i podziwiaj regularnie kursujące, regionalne transporty pasażerskie i towarowe oraz zasiądź u sterów klasycznych i nowoczesnych lokomotyw podczas przemierzania północnych regionów Niemiec. W Train Sim World 3: Bahnstrecke Bremen – Oldenburg czekają na Ciebie elektryczne lokomotywy i wagony n-Wagen.