Experience bustling freight yards, heavy industries, and classic motive power set in the stunning Lake Ontario territory with Train Sim World 2: Canadian National Oakville Subdivision. Operate your trains over a rail network represented how it is today, complete with a multitude of lineside industries that are served day-in, day-out by rail. Reproduced in exquisite detail, every rail yard, signal, and milepost feel so real you could almost reach out and touch them.