Journey through the American West’s awe-inspiring, rugged, and remote desert scenery while tackling heavy tonnage and daunting grades with the Union Pacific Cane Creek Subdivision route for Train Sim World 2!Masterfully developed for Train Sim World 2 by Skyhook Games, this new route re-creates Union Pacific’s famed Cane Creek Subdivision, also known as the Cane Creek Branch. Widely renowned for its extraordinary western desert scenery, the Cane Creek Subdivision extends from a connection with Union Pacific’s Green River Subdivision at Brendel, Utah south to Potash, Utah, 35.8 route miles. As created for Train Sim World 2, the route also includes a five-mile section of the Green River Subdivision east from Brendel to Thompson, Utah.