Wyrusz w podróż przez zachodnie regiony Ameryki – zapierające dech, surowe, odległe pustynie — wioząc duży ładunek po sporych nachyleniach na trasie Cane Creek Union Pacific do gry Train Sim World 2, świetnie opracowanej przez Skyhook Games! Nowa trasa odtwarza sławny odcinek Cane Creek należący do Union Pacific, znany również jako Cane Creek Branch. Odcinek Cane Creek, znany z wyjątkowej, pustynnej scenerii Zachodu, zaczyna się od połączenia z odcinkiem Green River należącym do Union Pacific w Brendel w stanie Utah, następnie biegnąc na południe do Potash, co daje trasę długości 35,8 mili (57,61 km). W wersji stworzonej dla Train Sim World 2 trasa obejmuje również pięciomilowy odcinek Green River na wschód od Brendel do Thompson w stanie Utah.