Rayların gerçek bir emektarı olan DB BR 363, onlarca yıl boyunca manevra görevlerinde ve hafif yük taşımacılığında kullanıldı. Train Sim World 2 ile bu deneyimi sen de Almanya'nın en eski demir yollarından birinde bizzat yaşayabilirsin!