Experience modern commuter traction along the wonderfully picturesque countryside of Southern England in Train Sim World 2: East Coastway. Operate your trains over a rail network represented how it is today, complete with modern signalling on a route that defines commuter and seaside rail operations. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach outand touch them.