Discover more rails and iconic locomotives throughout Europe with additional routes and trains for your collection in TSW4: European Expansion Bundle - featuring regional, express and freight action across multiple routes in Germany and Switzerland.
Whether taking the reins of bustling S-Bahn services or pushing through the constant passenger action with heavy freight, make your mark on European duties in Train Sim World 4. With some of the nation’s most commuter-focused traction at your disposal, traverse the rails of Germany out of Hamburg and Duisburg, shuttle within the heart of Switzerland, or use Timetables and Free Roam to add onto Train Sim World 4’s S-Bahn Vorarlberg.