From the Scottish Capital to the Firth of Forth Lowlands, embark on key passenger services over iconic cantilevers and along picturesque coastline. ScotRail Turbos star in the spotlight, as this modern diesel legend populates the round-and-round rails of Rivet Games’ Fife Circle Line in Train Sim World 4!