DB BR 101
Whether taking the reigns of top priority inter-city services or pushing through the bustling passenger action with heavy freight, make your mark on German duties in Train Sim World 4. With some of the nation’s most renowned traction at your disposal, traverse the rails of North Rhine-Westphalia out of Köln and Duisburg, or use Timetables and Free Roam to explore Dresden - Riesa.