Experience bustling regional and commuter operations from aboard modern and well-known traction with Train Sim World 2: Hauptstrecke Rhein-Ruhr. Drive your trains over a rail network represented how it is today, complete with both routes between Essen and Bochum that are populated by different trains and services. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach out and touch them.