Yoğun, ormanlık vadilerde, hayranlık uyandıran viyadüklerde ve derin tünellerde hızla ilerlemenin heyecanını yaşa. Almanya'nın klasik Inter City Express'i, Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg ile şimdiye kadarki en uzun rotamızda yola çıkmayı bekliyor.