Towering moors, challenging grades and tight curves are yours to conquer in Train Sim World 2: Northern Trans-Pennine, bringing a bygone era of British Rail roaring back to life. Operate your trains over an aging rail network with out-of-date infrastructure and no modern safety systems to assist you. Reproduced in exquisite detail, every station, signal and milepost feel so real you could almost reach back in time and touch them.