Wybierz sposób, w jaki chcesz grać w Train Sim World 2: Northern Trans-Pennine. Kieruj potężnymi lokomotywami i opanuj ich sterowanie do perfekcji. Jeźdź, dbając o terminowość odjazdów, wykonując ważne zadania lub podróżując jako pasażer i obserwując przesuwające się za oknem krajobrazy. Możesz patrzeć, jak rozwija się akcja, tworzyć widowiskowe zrzuty ekranu i wykonywać zadania na trasie albo eksplorować świat w poszukiwaniu wszystkich ukrytych przedmiotów kolekcjonerskich. Jakkolwiek będziesz grać, w Train Sim World 2: Northern Trans-Pennine jest wiele do zobaczenia i doświadczenia.