Passenger & freight combine with Rivet Games’ RhB Arosa Aggregates pack, all-new Swiss stone-laden services will be yours to master. The FAC wagon and 2 new Ge 4/4 ii liveries bring the Aggregate terminal on Arosalinie to life in Train Sim World 4.