ScotRail BR Class 158 Sprinter DMU
Class 158 uzupełnia teraz flotę ScotRail w Train Sim World 4, pojawiając się na rozkładzie jazdy i w scenariuszach zarówno na linii Edinburgh – Glasgow, jak i w dodatkowych scenariuszach na Fife Circle. Ponadto wprowadzone zmiany pomagają odróżnić tę lokomotywę od jej odpowiednika z East Midlands. Zawiaduj dodatkowymi kursami z Glasgow Queen St i współpracuj z Class 170 w obrębie Firth of Forth.