ScotRail BR Class 158 Sprinter DMU
Edinburgh dışında, şehirlerarası demiryolları ve Firth of Forth boyunca daireler çizerek mekik doku. Skyhook Games'in BR Class 158'i, Train Sim World 4'teki Rivet Games'in Edinburgh - Glasgow ve Fife Circle Line rotalarında yepyeni bir görünüm kazanıyor! ScotRail'in Saltire amblemini taşıyan Class 158, İskoç Ovaları boyunca Class 170 ve Class 385 lokomotiflerle birlikte rayları aşındırmaya geliyor.