Rapid inter-city action in state-of-the-art traction awaits! Discover Scotland’s two biggest cities and take charge of dense commuter services on ScotRail’s principal rail line. The modern Class 385 is ready for service in Train Sim World 3: ScotRail Express: Edinburgh - Glasgow.