Zamanının zirvesindeki modern Amerikan yük taşıma demir yollarının görkemi – hareketli ve sürekli aksiyon, zorlu yükseltiler, güçlü dizeller, görkemli batı manzaraları ve sıra dışı tarih – Union Pacific'in efsanevi Sherman Hill'inde bir araya geliyor.