Train Sim World 3: Southeastern High Speed ile Londra ve Garden of England'da son teknoloji ürünü bir motor gücüyle, klasik ana hat işletimi ve nefes kesici yüksek hızlı yolcu taşımacılığının benzersiz ve heyecan verici karışımını deneyimle - şimdi Ashford International ve Dartford da dahil!