A plethora of passenger action on some of the UK’s busiest routes; it’s all in a day’s work when boarding icons such as the Javelin or High Speed Train. From the dense Medway Towns of Kent to neighbouring Midland counties, embark across the rails of England, and set the scene on the Azuma side with Timetable and Free Roam traffic on Train Sim World 4’s East Coast Main Line.