Doświadcz niesłychanej prędkości i puść wodze niezrównanej kreatywności dzięki grze Train Sim World 4! Rozwiń kolejową pasję i przeżyj prawdziwe emocje związane z jazdą różnorodnymi kultowymi trasami i pociągami. Oto, co cię czeka.
Naucz się podstaw obsługi szeregu trakcji w centrum szkoleniowym (Training Center), zanim wyruszysz na tory w prawdziwym świecie na linii East Coast Main Line pociągiem LNER Azuma, Antelope Valley Line w Metrolink F125 i S-Bahn Vorarlberg w ÖBB 4024. Obsługuj pociągi, które ci odpowiadają, zyskaj pewność siebie, a następnie opanuj każdą maszynę.