Train World
Train World is a railroad simulator that allows you to design, manage and operate your own railway network. Start at the dawn of railroad technology and evolve into a modern railroad company. Deliver cargo and transport passengers, open new regions and expand your network.
Trains! Lots of them and all kinds in a scenic world. Hauling thousands of tons of cargo or carrying passengers at lightning speed across beautiful landscapes. Be it a steam carefully creeping over the wooden bridge, a multi-engine hundred cars long coal hauler, or a high-speed passenger express all are present in Train World.
Yes, the maps are huge. There are a lot of beautiful places just waiting to be discovered. Maps are divided into regions. Unlocking the region will let you grow your rail network and unveil more scenic places and more cargo and passengers to transport. Don’t worry about waiting for the train to arrive at the station, up to 8X time speed will let you choose your pace of gameplay.
All the goodies of the true economic train simulation strategy are present. Plan your network, build rails and stations, manage lines and trains, and advance toward newer more powerful, faster trains.