Transport Fever 2 - Deluxe Edition
Zapewnij światu niezbędną infrastrukturę transportową i zarób fortunę dzięki niestandardowym usługom przewozu. Obserwuj swoje pociągi na torach, autobusy i ciężarówki na drogach, statki na szlakach morskich i samoloty w przestworzach. Przewoź ludzi do pracy i centrów rozrywki i stań się katalizatorem rozwoju miast. Dostarczaj surowce i towary, by napędzać gospodarkę. Zmierz się z największymi wyzwaniami logistycznymi od 1850 roku do dnia dzisiejszego i zbuduj imperium transportowe niemające sobie równych na całym świecie!
Swobodna rozgrywka oferuje szeroką gamę kreatywnych możliwości, zaś tryb kampanii pozwala napisać od nowa historię transportu na trzech różnych kontynentach. W grze Transport Fever 2 dostępnych jest ponad 200 dokładnie odwzorowanych modeli pojazdów z Europy, Ameryki i Azji, a także zintegrowany edytor map, który pozwala odtwarzać krajobrazy z trzech różnych stref klimatycznych. Rozgrywkę dopełnia realistyczna symulacja transportu i gospodarki wraz z kompleksowym wsparciem modowania.
Czeka na Ciebie ogromny świat, który możesz zapełnić pociągami, pojazdami drogowymi, samolotami i statkami. Intuicyjne interaktywne narzędzia do budowy kolei i modułowy system budowy stacji ułatwiają tworzenie i rozwój imperium transportowego, a dzięki szerokiemu zakresowi opcji konfiguracji każda swobodna rozgrywka stanowi nowe wyzwanie, w którym do sukcesu mogą prowadzić zupełnie inne strategie.
Twoje przedsiębiorstwo musi dostosować się do potrzeb gospodarki i miast: mosty, tunele, zwrotnice, semafory, ulice jednokierunkowe, sygnały świetlne i buspasy to tylko niektóre z opcji, które można wykorzystać do optymalizacji infrastruktury transportowej. Nawet stacje kolejowe i lotniska mogą być rozbudowywane modułowo w celu spełniania wymagań, a różne warstwy danych pomagają wizualizować natężenie ruchu i emisje oraz dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzania dalszych usprawnień.