Transport Fever 2
Dünyaya ihtiyacı olan ulaşım altyapısını sağla ve özel üretilmiş ulaşım hizmetleriyle servet edin. Trenlerinin raylarda hızla ilerlemesini, otobüslerinin ve kamyonlarının yollarda gümbür gümbür gitmesini, gemilerinin suda gücünü göstermesini ve uçaklarının göklere yükselmesini izle. İnsanları işe veya eğlenceye taşı ve şehrin büyüyüp gelişmesinin arkasındaki faktör ol. Ekonomiyi geliştirmek için ham maddeleri ve ürünleri taşı. 1850'den günümüze en büyük lojistik zorlukları deneyimle ve dünyada rakibi olmayan bir ulaşım imparatorluğu kur!
Serbest oynanış çok çeşitli yaratıcı olasılıklar sunarken, hikâye modu ise üç kıtada ulaşım tarihini yeniden yazıyor. Transport Fever 2, Avrupa, Amerika ve Asya'dan olağanüstü ayrıntılarla modellenen 200'ün üzerinde taşıt arasından seçim sunuyor. Ayrıca yeni oyun içi harita editörüyle üç farklı iklim kuşağındaki yerleri yeniden yaratabilirsin. Gerçekçi ulaşım ve ekonomi simülatörü, kapsamlı modlama desteğiyle birlikte oynanış deneyimini eksiksiz hale getiriyor.
Şirketinin ekonominin ve şehirlerin ihtiyaçlarına adapte etmen çok önemli: Köprüler, tüneller, makaslar, demir yolu sinyalleri, tek yön sokaklar, sinyal lambaları ve otobüs hatları, ulaşım altyapısını en iyi duruma getirmek için kullanabileceğin olasılıklardan yalnızca birkaçı. Her tren istasyonu ve havaalanı farklı gereksinimleri karşılamak için modüllerle genişletilebilir ve çeşitli veri katmanları, trafik yoğunluklarını ve emisyonları canlandırmana yardımcı olarak daha fazla geliştirme için bilgi sağlar.