Transport Fever 3
Transport Fever 3, den ultimative transportmagnat vender tilbage, større, dybere og mere dynamisk end nogensinde.
Planlæg, byg og optimer! Transport Fever 3 giver dig ansvaret for dit eget transportimperium. Fra den ydmyge begyndelse med hestevogne, damptog og hjuldampere til de nyeste jetfly, supertankere, højhastighedstog og helikoptere - du skal bygge det netværk, der driver verden!
Hver levering tjener penge, mens hvert tog, lastbil, fly eller skib øger dine omkostninger. Du skal planlægge og opbygge rentable ruter, afbalancere udgifter til infrastruktur og investere i opgraderinger for at være på forkant med den stigende efterspørgsel.
Efterhånden som din indflydelse udvides, bliver hver bys behov mere udfordrende at opfylde. Der findes ikke en plan, der virker for evigt, du bliver nødt til at tilpasse dig, overvinde og løse problemer, når de opstår, og afbalancere dit ønske om vækst med behovene hos de befolkninger, du betjener.
Opbyg dit personlige transportimperium ved at skabe perfekte ruter for at maksimere din fortjeneste. Sørg for, at gods og mennesker kommer derhen, hvor de skal være, når de skal være der. Administrer og optimer din køretøjsflåde, balancer vedligeholdelsesomkostninger, effektivitet og prioriteter. Løs flaskehalse og opfyld de skiftende krav fra dynamiske byer og et væld af industrier, der opererer on- og offshore. Udvikl kommercielle centre, industrielle kraftcentre og pendlerbyer ved at specialisere leverancer og beherske enhver transportbeslutning.
Løs storslåede transportmissioner fra historien, som vil teste din planlægning, effektivitet og snilde i den omfattende historiekampagne. Fordyb dig i den fulde tycoon-oplevelse, og gør brug af det største udvalg af køretøjer i serien, der spænder over et århundredes transportudvikling. Hele verden, inklusive bygninger, mennesker og biler, følger design og tendenser gennem tiden. Omskriv transporthistorien og kør damptog og jetfly side om side, mens du bevæger dig gennem det 20. århundrede og videre frem.
Transport Fever 3 bygger på alt det, der har gjort serien til en favorit blandt transport- og tycoon-fans i årevis. Hvert system er blevet forfinet, hver funktion udvidet og hvert værktøj strømlinet for at levere den mest komplette og givende oplevelse til dato. Med smartere byer, dybere logistik, forbedret ydeevne og et endnu større fokus på tycoon-gameplay er det den ultimative udvikling af en gennemprøvet formel, der er bygget til, at både nybegyndere og veteraner kan nyde det i mange år fremover.