Transport Fever 3: Deluxe Edition
The Transport Fever 3: Deluxe Edition brings your game to the very next level with 6 new and iconic vehicles, 4 new breathtaking animals and 2 new stunning landmarks!
The Transport Fever 3: Deluxe Edition allows you to take your network to the next level with iconic vehicles, more world-famous landmarks, and new unique wildlife from around the globe to your base game.