Transport Fever 3
Planuj, buduj i optymalizuj! W Transport Fever 3 stajesz na czele swojego własnego transportowego imperium. Od skromnych początków z wozami konnymi, parowozami i parostatkami po erę odrzutowców, supertankowców, szybkich kolei i helikopterów: to ty tworzysz sieć, która napędza świat!
Im większe staną się twoje wpływy, tym większym wyzwaniem stanie się również zaspokojenie potrzeb każdego miasta. Nie ma czegoś takiego jak jeden plan, który działa w nieskończoność. Twoim zadaniem będzie dostosowywać się do zmieniających okoliczności, rozwiązywać problemy i dopasowywać swoją potrzebę rozwoju do potrzeb populacji, którym służysz.
Wypełniaj zachwycające misje inspirowane historią transportu w rozbudowanej kampanii fabularnej. Rzucą one wyzwanie twoim umiejętnościom planowania, zaradności i optymalizacji. Zapewnij sobie najpełniejsze doświadczenia z bycia potentatem w branży transportu, korzystając z największego w historii serii zestawu pojazdów obejmującego ponad sto lat rozwoju transportu. Cały świat – w tym budynki, ludzie i samochody – ewoluuje z upływem czasu, odzwierciedlając zmieniające się trendy i style. Przepisz historię transportu po swojemu i prowadź parowozy oraz odrzutowce ramię w ramię przez dekady XX wieku i jeszcze dalej.
Narzędzia modderskie zostały znacząco ulepszone, co pozwala twórcom przenosić do gry ulubione pojazdy, budynki i elementy infrastruktury. Rozbudowany edytor map umożliwia tworzenie projektów inspirowanych rzeczywistością albo takich z najbardziej szalonych wizji. Udostępnij swoje dzieła lub poszerz swoją kolekcję i różnorodność światów z łatwością, dzięki wbudowanej w grę przeglądarce modów. Oferowane przez nią możliwości sprawią, że rozgrywka zawsze będzie miała aspekt świeżości.
Transport Fever 3 czerpie z wszystkiego, co przez lata uczyniło serię ulubieńcem fanów gier transportowych i ekonomicznych. Każdy system został dopracowany, każda funkcja rozszerzona, a narzędzia uproszczone, by zapewnić najbardziej kompletne i satysfakcjonujące doświadczenie w historii serii.lata. Dzięki bardziej zaawansowanej symulacji miast, rozbudowanej logistyce, lepszej wydajności i jeszcze większemu naciskowi na aspekt zarządzania, to perfekcyjna ewolucja sprawdzonej formuły – stworzona zarówno dla nowych graczy, jak i weteranów, by mogli cieszyć się grą przez długie lata.