Transport Fever 3: Deluxe Edition
Transport Fever 3: Deluxe Edition rozwija twoją sieć transportową dzięki zestawowi ikonicznych pojazdów, kultowym zabytkom znanym na całym świecie oraz nowym, wyjątkowym gatunkom dzikiej fauny z różnych zakątków globu.
Gra Transport Fever 3: Deluxe Edition pozwala wznieść Twoją sieć transportową na wyższy poziom dzięki kultowym pojazdom, kolejnym słynnym na całym świecie obiektom oraz nowym, unikalnym gatunkom dzikich zwierząt z różnych zakątków świata, wzbogacającym podstawową wersję gry.