Travellers Rest
Travellers Rest is a tavern management game where you can brew your own beer, run a farm, and build relationships. You are an innkeeper, on a journey to transform a run-down tavern into a bustling social space. Based in a cheerful fantasy setting, Travellers Rest is home to people to meet, places to explore, and lost magic. Along your journey you’ll discover new things to brew, farm, cook, and build to create your perfect fantasy tavern.
Brew beers, distil spirits, and make wines. Create the perfect crisp lager or the wildest sour. Travellers Rest will allow you to discover and craft a whole array of food, drink, and items. Along this journey you'll gain experience to level-up and further customise your character. Spend your points in six technology trees relating to nature, building, cooking, brewing, socialising, and magic!
Build and manage your own fantasy tavern! Fully customise it with furniture, cosmetics, decorations, and entertainment for your guests. Increase your tavern reputation over time to earn rewards and unlock more options to make your dream tavern.
Plan and manage your tavern to meet customer demands. Prepare for the weekend rush or a big visitor, such as a famous bard or royalty. Create specific food and drink for the current season or the latest craze.