Travellers Rest
Travellers Rest kendi biranızı mayalayabildiğiniz, tarlanızı sürebildiğiniz ve ilişkiler kurabildiğiniz bir han işletme oyunudur. Siz derme çatma bir hanı, insanların gözdesi olan bir sosyal mekâna çevirmek üzere yola çıkmış bir hancısınız. Neşeli bir fantezi evreni üzerine kurulmuş Travellers Rest, insanların bir araya geldiği bir ortam, keşfedilecek mekânlar ve kayıp büyüler barındırıyor. Bu macera boyunca mayalayabileceğiniz, yetiştirebileceğiniz, pişirebileceğiniz ve inşa edip üretebileceğiniz çeşitli yenilikler keşfedeceksiniz.
Bira mayalayın, çeşitli içkiler damıtın ve şarap yapın. En yumuşağından en sertine çeşit çeşit içki yapın. Travellers Rest size keşfedip üretebileceğiniz çeşit çeşit yiyecek, içecek ve eşya sunar. Bu macerada, ilerledikçe tecrübe kazanarak karakterinizin seviyesini arttırabilir ve karakterinizi daha da özelleştirebilirsiniz. Tecrübe puanlarınızı doğa, inşa, pişirme, mayalama, sosyalleşme ve büyü başlıkları altında dilediğiniz gibi kullanın!
Müşterilerin talebine arz edebilmek için bir işletme planı yapın. Ünlü bir ozan veya kraliyet ailesi mensubu gibi önemli misafirlere ve hafta sonu kalabalığına hazır olun. Mevsime özel yiyecek ve içecekler üretin ya da trendlerdeki ürünleri hanınıza dâhil edin.