Trek to Yomi
As a vow to his dying Master, the young swordsman Hiroki is sworn to protect his town and the people he loves against all threats. Faced with tragedy and bound to duty, the lone samurai must voyage beyond life and death to confront himself and decide his path forward.
Breathtaking camera angles and striking visuals in the spirit of classic samurai film create a true cinematic experience in Trek to Yomi.
Experience an enthralling story of Hiroki during his fall against the forces of evil and heroic return to make good on his failed promise to save the people he swore to protect.