Trepang2 - Banger Edition
Become the ultimate badass in Trepang2. Unleash hell on your enemies in this gory action-packed FPS set in the future and stop at nothing to get your revenge.
Feel like the ultimate badass while listening to the techno-rock/metal soundtrack from Trepang2! Composed by Brandon McKagan, it features 58 tracks with almost two hours of original music.