Trepang2 - Banger Edition
OST Trepang2: poczuj się jak wymiatacz ze ścieżką dźwiękową w stylu techno-rock/metal! 58 utworów autorstwa Brandona McKagana, prawie 2 godziny oryginalnej muzyki.