Trepang2 - Banger Edition
Trepang2 Oyun Müziği: Trepang2'nin tekno-rock/metal müziklerini dinlerken tam bir belalı gibi hisset! Brandon McKagan'ın bestelediği neredeyse iki saatlik orijinal müzik, 58 parça içeriyor.