Trials Fusion: The Awesome Max Edition
Riders of the Rustlands: Go beyond the edge of the city with the first content pack of Trials Fusion!
Empire of the Sky: Go even higher with the second content pack for Trials Fusion!
Welcome to the Abyss: Ride deep below sea level with the third content pack for Trials Fusion!
Fire in the Deep: Get on your motorbike within the infernal heat below the earth's surface with the fourth content pack for Trials Fusion!
Fault One Zero: Ride your bike through the futuristic city of Megalopolis in the fifth content pack of Trials Fusion!
After The Incident: Investigate the causes of the disaster that devastated Earth and ride through the post-apocalyptic universe of Trials Fusion in the sixth DLC pack « After The Incident »!