Trials of Fire
A Tactical, DeckBuilding Roguelite. Choose 3 Heroes and adventure into a post-Cataclysmic wasteland. Engage enemies in a meld of card-play and tactical combat. Level up & scavenge what you can to customise your decks and build a party to take on any challenge!