Trine 6: Together in Time
Trine 6: Together in Time is a co-op puzzle platformer for 1–4 players. Wit, timing, and teamwork collide as you solve perplexing puzzles, engage cunning creatures, and traverse perilous paths in the next adventure through Trine’s iconic fantasy world.
In a distant corner of the Kingdom, two enterprising young souls, Moira and Adrius, find themselves in over their heads when a heist goes wrong, accidentally binding their fate to that of the realm’s greatest heroes.
Now together with Amadeus, Zoya, and Pontius, the unlikely party must journey across perilous fantasy landscapes and overcome mounting challenges to restore a powerful magic gone awry before a dangerous warlock closes in to reclaim what is his.
Trine 6’s puzzles are designed with a co-op-first approach, encouraging players to work together, coordinate actions, and combine abilities to progress. All puzzles can be solved by any character, giving players the freedom to choose their characters based on preferred playstyle rather than hardcoded puzzle requirements.
For those who prefer to go it alone, updated puzzle designs also allow solo players to take on the challenges themselves.
Boss encounters push these skills even further, blending combat, traversal, and environmental challenges into memorable trials.
Venture through a vibrant, handcrafted fantasy world filled with hidden paths and secrets waiting to be uncovered. Explore each level carefully to find rewards to help power up your heroes.