Trine Enchanted Edition
Spellbound by the magical object Trine, three heroes must join forces to overcome obstacles and puzzles in a fully interactive physics-based world, battle the undead and their minions, and restore balance to the kingdom!
ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better (Shader Model 3.0 needs to be supported)