Trine Enchanted Edition
Dipukau oleh objek magis Trine, tiga wira harus berganding bahu untuk mengatasi halangan dan teka-teki dalam dunia interaktif berasaskan fizik sepenuhnya, menentang makhluk undead dan konco mereka, serta memulihkan keseimbangan kerajaan!